پارتیشن تک جداره
 
تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن
سازنده پارتیشن های دوجداره و تکجداره و دکوراسیون اداری

نکات مهم در طراحی فضای اداری

یکی از نکات مهم در طراحی ،اجرای دکوراسیون و تقسیم بندی فضاهای اداری ایجاد فضایست که کارمندان در آرامش بوده. و به دور از تنش های محیطی بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

این امر به وسیله ی پارتیشن بندی های اداری امکان پذیر است چرا که فضای هر کارمند را مشخص کرده. فضا را ایزوله کرده و قابلیت جا به جایی و تغییر دکوراسیون را دارد و همچنین قابلیت تنظیم دید و سایه روشن را به فضا می دهد.

در بین جداکننده های اداری پارتیشن های تک جداره به دلیل قیمت مناسب ، حمل و نصب آسان این روز ها خواهان بسیار زیادی را بین شرکت ها و ارگان ها دولتی پیدا کرده.

پارتیشن های تک جداره شیشه ای به دلیل سبکی بیشتر ، قابلیت عبور نور و سبکی مدرن از بهترین های پارتیشن های تک جداره می باشند.

پارتیشن تک جداره چیست

پارتیشن تک جداره پارتیشن ایست که در واقع در ساختار آن از یک جدار شیشه و یک جدار ام دی اف تشکیل شده باشد.که با دو نوع استراکچر آلومینیوم و ام دی اف در بین شرکت های تولید کننده موجود می باشد.

پارتیشن با استراکچر ام دی اف از درصد آکوستیک بیشتری برخوردار می باشد.و همچنین به دلیل تنوع بالای ام دی اف دارای رنگ بندی های متنوعی می باشد و قیمت تمام شده کمتری به نسبت پارتیشن های آلومینیوم برخوردار است.

واحد فروش:02146042412-02122381486

www.sazinehchoob.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


تولید کننده پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن و آدرس partition-office.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: