تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن
سازنده پارتیشن های دوجداره و تکجداره و دکوراسیون اداری

طراحی منحصر بفرد یک دفتر کار

طراحی منحصر بفرد یک دفتر کار ایده آل قواعد و قانون هایی دارد که باید در طراحی آن رعایت شود.بیشترین زمان سپری شده افراد در محل کارشان میباشد و به همین دلیل باید برای طراحی آن مواردی را رعایت نمود.که علاوه بر شادابی افراد در زمان کار ، راندمان و بهره وری افزایش یابد اگر بعنوان یک مدیر میخواهید یک دفتر کاری منحصر بفرد ایجاد کنید. با رعایت چند نکته می توانید پیشرو باشید .

تاثیر نور در محیط

تاثیر نور در محیط یک مقوله ی بدیهی و غیر قابل انکار است از جمله مواردی که بسیارحائز اهمیت است.این است که نور محیط متناسب باشد همانطور که نور کم ایجاد خستگی می کند نور زیاد نیز حس کلافگی و شلوغی را به فضا القا می نماید. پس بهتر است نور محیط را به اندازه و با استفاده از رنگهای ترکیب آفتابی و سفید ایجاد کنید .

استفاده از پارتیشن برای محیط کار بسیار ایده ال است اول آنکه فضای داخلی را بزرگتر نشان می دهد . دوم آنکه محیط گرم کاری ایجاد می کند و سوم با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید به تبادل نور طبیعی محیط کمک کنید .

استفاده از گل و گیاه در محیط کار و سپردن مسوولیت نگهداری آن به کارکنان علاوه بر زیبایی بصری محیط ، به آرامش فکر نیز کمک می کند .

استفاده  از تابلوهای نقاشی و یا عکس مناظر زیبای طبیعت موجب انبساط خاطر می گردد . فطرت انسان به طبیعت گرایش دارد به همین علت استفاده مناسب از این تصاویر به آرامش کارکنان و جلوه خاص محیط اداری می انجامد .

www.sazinehchoob.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


تولید کننده پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن و آدرس partition-office.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: