میز گروهی G108
 
تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن
سازنده پارتیشن های دوجداره و تکجداره و دکوراسیون اداری

میز گروهی 4 نفره تمام ام دی اف محصولی جدید و بر اساس نیاز مشتریان طراحی و در چوب فروش عرضه گردیده است .

برای هر نفر یک عدد کشو با ریل سه زمانه ساچمه ای همراه با یک قفل تعبیه شده است که در قسمت پایین کشو فضایی برای قرار گیری کیس کامپیوتر پیش بینی شده است . یک عدد کمد درب دار برای هر کاربر پیش بینی شده است که دارای دو طبقه مجزا می باشد که امکان قرار دادن زونکن را نیز دارد . درب کمد درای لولای آرام بند و یک عدد قفل می باشد .فضای هر کاربر بوسیله شیشه سند پلاست کامل تفکیک گردیده و در قسمت میانی میزکمدی برای قرار گیری وسایل در دسترس و حتی زونکن قرار داده شده است .

مدلی بسیار کاربردی که مناسب برای واحدهای طراحی ، فروش و بازرگانی می باشد. این میزگروهی ام دی اف دو رنگ با طراحی به روز امکان باز و بسته کردن برای تعداد دفعات متعدد را به آسانی فراهم نموده است . از دیگر محصولات مرتبط در چوب فروش می توان به کردنزا ام دی اف ، کتابخانه، کمد زونکن ، میز مدیریت، میز کنفرانس، صندلی و مبلمان اداری اشاره نمود . کلیه محصولات در چوب فروش قابلیت هماهنگ سازی در رنگ و ابعاد با یکدیگر را دارند .

WWW.CHOOBFOROOSH.COM



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 25 ارديبهشت 1397برچسب:, :: 16:28
سازینه چوب

درباره وبلاگ


تولید کننده پارتیشن اداری دوجداره و تکجداره
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تولید کننده انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن و آدرس partition-office.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: